139 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
315,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
315,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 14.3
Rozwiń więcej danych
1 271,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 271,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 5.179
Rozwiń więcej danych
228,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
228,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
993,20
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
993,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3 x 22,1
Rozwiń więcej danych
921,41
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
921,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 140,70
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 140,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
228,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
228,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
313,07
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
313,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 228
899,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
899,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
375,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
375,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
433,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
433,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
410,23
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
410,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
474,71
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
474,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,3x20,4 - 24n
Średnica [mm]: 200
241,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
241,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 18,3x20,7 - 24n
Średnica [mm]: 190
214,84
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
214,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
309,23
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
309,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n
Średnica [mm]: 228
270,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
270,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: M 200x
Rozwiń więcej danych
277,94
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
277,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20x22
Rozwiń więcej danych
410,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
410,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 3.782
Rozwiń więcej danych
224,17
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
224,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu SEAT CORDOBA I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SEAT CORDOBA I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SEAT CORDOBA I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SEAT CORDOBA I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SEAT CORDOBA I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.