54 produktów
Wybierz auto
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Materiał obudowy: Tworzywo sztuczne
123,84
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
123,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
111,83
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
111,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 15.87
223,52
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
223,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.461
Otwór o śr [mm]: 16.5
781,30
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
781,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
200,73
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
200,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
143,43
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
143,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
98,68
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
98,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
286,55
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
286,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 16.5
188,55
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
188,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
113,88
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
113,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
157,83
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
157,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
117,94
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
117,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Zdjęcie producenta: 1
195,49
zł/szt.
Kraków: czw. 17.07
U ciebie: czw. 17.07
195,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
128,73
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
128,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
280,75
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
280,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
283,45
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
283,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
170,36
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
170,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.6
31,55
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
31,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
310,13
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
310,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
115,23
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
115,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że TOYOTA COROLLA jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie TOYOTA COROLLA zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie TOYOTA COROLLA, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.