18 produktów
Wybierz auto
ASH9502244
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
111,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71018
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
117,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95242
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
128,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
128,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S2002JPN
98,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699502242
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
101,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95272
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
157,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
157,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISCMT004
199,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
112,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR242
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
96,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF29128
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
118,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT334125
Ciężar [kg]: 0.544
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
159,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460099
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
77,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0180RAT220
Ciężar [kg]: 0.014
Długość opakowania [cm]: 10
Rozwiń więcej danych
34,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
34,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95244
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
132,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.07
132,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC83010
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
127,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR244
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
106,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S2017JPN
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
113,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.6
31,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
31,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że TOYOTA COROLLA VIII jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie TOYOTA COROLLA VIII, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.