20 produktów
Wybierz auto
BOS0986486109
Średnica tłoka cylindra: 15.8
210,05
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
210,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C85009
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
180,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
180,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41173
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
125,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2147
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
147,91
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
147,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600580
333,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03241995103
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
261,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Ate
36,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511017510
335,44
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
335,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30052
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
149,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
163,06
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
163,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30009
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
166,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130600100
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
105,52
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
105,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
98,15
zł/szt.
Kraków: pon. 19.05
U ciebie: pon. 19.05
98,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80277
System hamulcowy: Sachs
Średnica tłoka cylindra: 15.87
181,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP103146
Alternatywny zestaw naprawczy: 108 991
85,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C85017
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
201,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM49919
System hamulcowy: Teves
Średnica tłoka cylindra: 19.05
138,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41034
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
129,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511010110
391,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
391,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510460012
Ciężar [kg]: 0.4
Wymagana ilość: 1
86,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że VW CADDY II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW CADDY II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW CADDY II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW CADDY II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.