30 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
93,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
93,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
172,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
172,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,52
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
116,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
89,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
89,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
108,11
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
108,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
186,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
186,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
151,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
151,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
110,05
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
110,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
116,00
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
116,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
95,51
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
95,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 15.87
83,86
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
83,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
76,65
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
76,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
141,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
142,24
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
142,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
76,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
76,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
129,48
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
129,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
86,98
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
86,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
92,64
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
92,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
159,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
159,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
192,11
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
192,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że VW NEW BEETLE jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW NEW BEETLE są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW NEW BEETLE zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW NEW BEETLE, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.