Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
21 produktów
Wybierz auto
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
119,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
119,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
158,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
158,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.186
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
238,85
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
238,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
235,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
235,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
212,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
212,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
120,60
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
120,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
136,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
136,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
164,29
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
164,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,45
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
113,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.16
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
216,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
216,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.05
201,67
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
201,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
31,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
31,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
130,72
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
130,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
196,53
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
196,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
167,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
167,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
Średnica 2 [mm]: 20.6
Rozwiń więcej danych
34,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
34,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Aluminium
107,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
107,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
106,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
106,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
262,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
262,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
223,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
223,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że VW SHARAN I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW SHARAN I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW SHARAN I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW SHARAN I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.