5 produktów
Wybierz auto
Producenci
Średnica [mm]: 19.1
Rozmiar gwintu 1: Plug in
Rozwiń więcej danych
94,62
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
94,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
182,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
182,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
137,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
137,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
117,61
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
117,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.271
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
142,51
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
142,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie FIAT TIPO. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT TIPO oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT TIPO zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu FIAT TIPO, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.