Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
4 produkty
Wybierz auto
OYO80S0300OYO
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
81,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
81,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADG03644
Ciężar [kg]: 0.532
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
142,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
142,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804738
Ciężar [kg]: 1
177,75
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
177,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL540143
Średnica [mm]: 20.64
Materiał: Żeliwo
57,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
57,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie KIA OPTIMA II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie KIA OPTIMA II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie KIA OPTIMA II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu KIA OPTIMA II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.