Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do KIA OPTIMA II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

144,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.6
434,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
226,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
46,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: metal, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez czujnika, Liczba otwo...
256,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 12 X 9, Materiał: Aluminium, Średnica tłoka [mm]: 28
193,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.4, Długość opakowania [cm]: 21, Szerokość opakowania [cm]: 8, Wysokość opako...
57,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, średnica 1/średnica 2 [mm]: 28, Materiał: Aluminium, Rozmiar gwintu 2:...
267,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
285,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA

Wysprzęglik samochodzie KIA OPTIMA II

W układzie sprzęgłowym samochodu KIA OPTIMA II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie KIA OPTIMA II?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu KIA OPTIMA II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

KIA OPTIMA II – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie KIA OPTIMA II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.