4 produkty
Wybierz auto
ASH8503310
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
97,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85310
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
123,40
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
123,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPCY310
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
103,10
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
103,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
41,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
41,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA MX-5 III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA MX-5 III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA MX-5 III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA MX-5 III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.