4 produkty
Wybierz auto
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Lockheed
35,78
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
35,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1230500400
196,12
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
196,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51677
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
211,38
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
211,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1230500300
180,51
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
180,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie SAAB. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie SAAB oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie SAAB zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu SAAB, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.