4 produkty
Wybierz auto
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Nabco
48,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75390
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
100,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
100,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD726
Średnica [mm]: 19.05
118,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADS73602
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
90,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie SUBARU OUTBACK I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie SUBARU OUTBACK I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie SUBARU OUTBACK I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu SUBARU OUTBACK I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.