5 produktów
Wybierz auto
JAV85204
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
84,06
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
84,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04698502204
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
72,68
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
72,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3009
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
107,92
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
107,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0432CRT082
155,38
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
155,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT33663
Ciężar [kg]: 0.56
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
92,67
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
92,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie TOYOTA CAMRY VI. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA CAMRY VI oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA CAMRY VI zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA CAMRY VI, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.