Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do FIAT PANDA II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Masa [g]: 406, Specyfikacja: Cambio C511 C513, Cambio FPT C514
63,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 183.4, Ciężar [kg]: 0.408, Masa [g]: 408
62,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z tulejką
79,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 468, Numer komponentu: 3, Specyfikacja: Cambio FPT C514
69,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.4, Ilość: 1, Zdjęcie producenta: 1
121,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
55,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.4, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z tulejką
34,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 55250936
81,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT

Wysprzęglik samochodzie FIAT PANDA II

W układzie sprzęgłowym samochodu FIAT PANDA II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie FIAT PANDA II?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu FIAT PANDA II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

FIAT PANDA II – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie FIAT PANDA II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.