11 produktów
Wybierz auto
Producenci
BRME24029
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
223,13
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
223,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT68059
190,19
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
190,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486612
Średnica tłoka cylindra: 28
208,85
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
208,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563182654170
176,91
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
176,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0563CSC062531
158,48
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
158,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510610087
Ciężar [kg]: 0.39
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
124,18
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
124,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30253
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
184,97
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
184,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30457
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
184,97
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
184,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWSFR005
Średnica [mm]: 28
Materiał: Aluminium
108,94
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
108,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADF123607
Ciężar [kg]: 0.39
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
169,96
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
169,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV13SKV014
Ciężar [kg]: 0.46
154,74
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
154,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu FORD RANGER zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu FORD RANGER powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie FORD RANGER można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.