26 produktów
Wybierz auto
0493ADM53073
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 8.56
Rozwiń więcej danych
589,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
589,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600019200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 463,94
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
2 463,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
423,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
423,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
460,59
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
460,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1776062
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26
Rozwiń więcej danych
959,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
959,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK627306609
Średnica [mm]: 270
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
832,25
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
832,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64147
Średnica [mm]: 270
880,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
880,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2398
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26 x 23.2
Rozwiń więcej danych
448,04
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
448,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951921
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
877,98
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
877,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
348,84
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
348,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH9803301M
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 305,35
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 305,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627303209
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
917,42
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
917,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950733
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
1 174,69
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
1 174,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951919
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
617,54
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
617,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
733,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
733,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
542,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
542,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
440,53
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
440,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625304400
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
767,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
767,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625305100
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
798,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
798,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92033003
455,76
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
455,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD RANGER jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD RANGER musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD RANGER sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD RANGER zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD RANGER ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.