28 produktów
Wybierz auto
0339600019200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 427,81
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
2 427,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADM53073
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 8.56
Rozwiń więcej danych
601,73
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
601,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
739,76
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
739,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
440,53
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
440,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625304400
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
757,60
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
757,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
345,77
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
345,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627303209
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
904,19
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
904,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1776062
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26
Rozwiń więcej danych
959,48
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
959,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
401,83
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
401,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990380
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
1 555,14
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
1 555,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951921
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
861,52
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
861,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950740
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
742,39
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
742,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625305100
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
786,83
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
786,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKEFO16R
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
811,52
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
811,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
733,38
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
733,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
542,49
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
542,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92033003
441,50
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
441,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK625305109
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
745,06
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
745,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 702,10
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
1 702,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
468,67
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
468,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD RANGER jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD RANGER musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD RANGER sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD RANGER zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD RANGER ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.