29 produktów
Wybierz auto
0339600019200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 508,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 508,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADM53073
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 8.56
Rozwiń więcej danych
613,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
613,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339625304409
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
719,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
719,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
388,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
388,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951921
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
869,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
869,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950740
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
725,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
725,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKEFO16R
Średnica [mm]: 250
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
819,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
819,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
832,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
832,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
473,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
473,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 718,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
1 718,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
740,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
740,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
547,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
547,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1776062
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26
Rozwiń więcej danych
968,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
968,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64147
Średnica [mm]: 270
854,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
854,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64145
Średnica [mm]: 250
493,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
493,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339627303209
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
892,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
892,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK625305109
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
752,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
752,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000990380
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 270
Rozwiń więcej danych
1 438,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 438,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK627306633
Średnica [mm]: 270
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
975,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 26.06
975,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
697,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
697,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FORD RANGER jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FORD RANGER musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FORD RANGER sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FORD RANGER zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FORD RANGER ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.