13 produktów
Wybierz auto
FES2180FYV2
Ciężar [kg]: 0.25
Długość opakowania [cm]: 23
Rozwiń więcej danych
143,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
143,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30058
Otwór o śr [mm]: 20.4
Wymiar gwintu: 12, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
92,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134993
Ciężar [kg]: 0.19
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
100,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
100,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41440
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
104,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM23017
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
79,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN80S3012JPN
49,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3050
Otwór o śr [mm]: 20.4
Wymiar gwintu: 12, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
89,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
89,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS4506
Średnica 1 [mm]: 19.05
60,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
60,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460143
57,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSWFR001
83,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
83,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS9058
Średnica 1 [mm]: 22.22
102,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
102,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24252017063
Średnica [mm]: 20.4
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
162,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 25.06
162,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53612
Ciężar [kg]: 0.49
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
79,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie FORD RANGER. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie FORD RANGER oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie FORD RANGER zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu FORD RANGER, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.