Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Wysprzęgliki do JEEP COMPASS II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Wysprzęglik centralny SACHS 3182 654 281

Uwzględnić informację serwisową: 1

301,42

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

301,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysprzęglik centralny, sprzęgło OYODO 40S9000-OYO

Liczba otworów do mocowania: 2

Średnica tłoka [mm]: 26

207,52

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

207,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wysprzęglik centralny NTY NWS-PL-012

Otwór o śr [mm]: 26

Materiał: Tworzywo sztuczne

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

140,87

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

140,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do JEEP COMPASS II

Wysprzęglik samochodzie JEEP COMPASS II

W układzie sprzęgłowym samochodu JEEP COMPASS II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.

Jak działa wysprzęglik centralny w samochodzie JEEP COMPASS II?

Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu JEEP COMPASS II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.

JEEP COMPASS II – objawy awarii wysprzęglik

Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie JEEP COMPASS II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.