4 produkty
Wybierz auto
Producenci
BLUADN13653
Ciężar [kg]: 0.33
Wersja: Km germany 069 1188
Rozwiń więcej danych
160,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
160,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
194,39
zł/szt.
Kraków: śr. 17.09
U ciebie: śr. 17.09
194,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339510016410
284,42
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
284,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429PJQ192
Średnica [mm]: 34.5
411,81
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
411,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
W układzie sprzęgłowym samochodu NISSAN SENTRA VII zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu NISSAN SENTRA VII powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie NISSAN SENTRA VII można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.