5 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.33
Wersja: Km germany 069 1188
Rozwiń więcej danych
159,37
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
159,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
292,64
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
292,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 30,0
Rozwiń więcej danych
136,71
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
136,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
196,10
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
196,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 34.5
416,87
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
416,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
W układzie sprzęgłowym samochodu NISSAN SENTRA VII zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu NISSAN SENTRA VII powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie NISSAN SENTRA VII można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.