4 produkty
Wybierz auto
KAVCP2110
Profil piasty: 21,9 x 26
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
274,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
274,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KN216R
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, bez łożyska oporowego
Rozwiń więcej danych
360,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
360,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951676
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 20,10x21,88-26n
Rozwiń więcej danych
315,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
315,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130203
Ciężar [kg]: 5.24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez wysprzęglika centralnego
Rozwiń więcej danych
269,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
269,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN SENTRA VII jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN SENTRA VII musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN SENTRA VII sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN SENTRA VII zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN SENTRA VII ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.