5 produktów
Wybierz auto
04701172522
Dla numeru oe: 211752
92,92
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
92,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 211752
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z tulejką, z dzwignią
Rozwiń więcej danych
98,77
zł/szt.
Kraków: pt. 27.06
U ciebie: pt. 27.06
98,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP722142
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
64,01
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
64,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG22206
Długość [mm]: 185
Ciężar [kg]: 0.84
66,09
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
66,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADP153320
Ciężar [kg]: 0.774
Ilość: 1
Rozwiń więcej danych
86,65
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
86,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu PEUGEOT 106 II zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu PEUGEOT 106 II powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie PEUGEOT 106 II można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.