6 produktów
Wybierz auto
TRI855025011
88,39
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
88,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS5404002
Typ skrzyni biegów: Jb1
Dla numeru oe: 7700660488
40,04
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
40,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 7700725720
41,78
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
41,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,60
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
71,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.42
Masa [g]: 420
70,48
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
70,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG22604
Ciężar [kg]: 0.516
61,58
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
61,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu RENAULT TWINGO I zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu RENAULT TWINGO I powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie RENAULT TWINGO I można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.