5 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.42
Masa [g]: 420
70,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
70,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG22603
Ciężar [kg]: 0.028
30,09
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
30,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG22604
Ciężar [kg]: 0.516
59,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
59,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI855025011
90,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
90,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS5404002
Typ skrzyni biegów: Jb1
Dla numeru oe: 7700660488
39,86
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
39,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu RENAULT TWINGO I zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu RENAULT TWINGO I powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie RENAULT TWINGO I można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.