12 produktów
Wybierz auto
RYMCSC1032531
166,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
STT952CSC
167,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3246
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
228,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
228,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30233
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
234,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRME83016
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
349,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
349,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNWSTY001
132,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
132,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486630
Średnica tłoka cylindra: 28
337,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
337,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432CSCT002
400,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
400,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339510013310
319,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
319,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNSLSB000
Numer seryjny: Nsl-sb-000
57,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0881FG13
Ciężar [kg]: 0.37
Długość opakowania [cm]: 22
Rozwiń więcej danych
67,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
67,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51252
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
185,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu SUBARU zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu SUBARU powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie SUBARU można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.