9 produktów
Wybierz auto
BOS0986486630
Średnica tłoka cylindra: 28
404,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
404,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMCSC1032531
170,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30233
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
228,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
228,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNWSTY001
149,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
149,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSLSB000
Numer seryjny: Nsl-sb-000
56,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339510013310
310,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
310,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432CSCT002
427,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
427,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
BRME83016
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
328,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES0881FG13
Ciężar [kg]: 0.37
Długość opakowania [cm]: 22
Rozwiń więcej danych
67,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu SUBARU zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu SUBARU powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie SUBARU można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.