92 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
633,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
633,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
561,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
561,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 31210-52100 s2
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
675,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
675,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
441,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
441,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
295,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
295,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
566,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
566,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
885,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
885,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 19,14 x 17
Rozwiń więcej danych
274,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
274,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 225
1 070,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
1 070,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
882,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
882,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
311,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
311,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
664,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
664,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
230,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
230,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 21,55 x 20
Średnica 1 [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
251,01
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
251,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 25,2 x 24
Średnica 1 [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
444,25
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
444,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
833,18
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
833,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 25,2 x 24
Parametr: D 225
Rozwiń więcej danych
578,55
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
578,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22 x 20
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
439,62
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
439,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
754,71
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
754,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
414,76
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
414,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUBARU jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUBARU musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUBARU sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUBARU zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUBARU ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.