10 produktów
Wybierz auto
Tryb pracy: Hydrauliczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
169,26
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
169,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
167,43
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
167,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
228,37
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
228,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 28
337,70
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
337,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
159,08
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
159,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
318,46
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
318,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
132,61
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
132,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
400,05
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
400,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 31
Rozwiń więcej danych
183,71
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
183,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 28
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
234,52
zł/szt.
Kraków: wt. 15.07
U ciebie: wt. 15.07
234,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W układzie sprzęgłowym samochodu TOYOTA C-HR zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu TOYOTA C-HR powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie TOYOTA C-HR można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.