6 produktów
Wybierz auto
Producenci
03563000951259
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
814,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
814,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR336319
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 23,7 x 20,2
Rozwiń więcej danych
256,66
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
256,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
438,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 20.08
438,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
286,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624336200
Średnica [mm]: 240
1 702,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 702,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADA103001
Ciężar [kg]: 6.53
Zdjęcie producenta: 1
340,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
340,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CHRYSLER VOYAGER IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CHRYSLER VOYAGER IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CHRYSLER VOYAGER IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CHRYSLER VOYAGER IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CHRYSLER VOYAGER IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.