Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
26 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
799,67
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
799,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 564,66
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
1 564,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 16 112 727 80 s2
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
645,83
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
645,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 221,63
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
2 221,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.1 x 21.5
Rozwiń więcej danych
531,67
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
531,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
527,18
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
527,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
685,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
685,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,379 x 24,147
Średnica zewnętrzna [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
421,95
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
421,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
814,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
814,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
460,17
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
460,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24,7 x 21
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
761,61
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
761,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
793,93
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
793,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 16 710 435 80 s1
Ilość zębów: 23
Rozwiń więcej danych
696,89
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
696,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 7.262
Rozwiń więcej danych
477,99
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
477,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 6.548
Rozwiń więcej danych
543,94
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
543,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 260
643,18
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
643,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
2 076,53
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
2 076,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
511,14
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
511,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 6.564
Rozwiń więcej danych
656,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
656,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
728,35
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
728,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CITROËN JUMPER Jumper II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CITROËN JUMPER Jumper II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CITROËN JUMPER Jumper II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CITROËN JUMPER Jumper II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CITROËN JUMPER Jumper II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.