65 produktów
Wybierz auto
0339623304300
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
364,19
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
364,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
347,95
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
347,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951619
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
364,35
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
364,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADK83058
Ciężar [kg]: 5.29
Wersja: Km germany 069 1165
Rozwiń więcej danych
241,00
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
241,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339600004800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 352,29
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
1 352,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
406,63
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
406,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951645
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
551,75
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
551,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100150
Profil piasty: 18,3x20,9 - 18n
Średnica [mm]: 230
257,97
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
257,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW960201
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 235 cp
Rozwiń więcej danych
570,62
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
570,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
415,81
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
415,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
415,81
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
415,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSCT002
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Rozwiń więcej danych
837,98
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
837,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL4DS1011
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
731,82
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
731,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100152
Profil piasty: 21,4x24 - 21n
Średnica [mm]: 230
389,10
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
389,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510615182
Profil piasty: 20,7x18,3-18n
Średnica [mm]: 228
357,65
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
357,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
415,81
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
415,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
300,58
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
300,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
843,43
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
843,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961854
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 226 dt
Rozwiń więcej danych
459,04
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
459,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
452,93
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
452,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu CITROËN JUMPY Jumpy I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie CITROËN JUMPY Jumpy I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu CITROËN JUMPY Jumpy I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu CITROËN JUMPY Jumpy I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. CITROËN JUMPY Jumpy I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.