17 produktów
Wybierz auto
0339624335600
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
632,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
632,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600028800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 678,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 678,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
651,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
651,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
490,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
490,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100889
Średnica [mm]: 220
360,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
360,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK623378100
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
728,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
728,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
HERJ2004083
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 220
563,75
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
563,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432SKH076
Wieloczęściowy: 4-częściowy
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
3 197,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
3 197,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
690,92
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
690,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2445
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 26.1 x 24.1
Rozwiń więcej danych
555,62
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
555,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
521,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
521,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623328000
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 045,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 045,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
638,16
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
638,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
528,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
528,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KH076
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
774,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
774,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADH23089
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 7.1
Rozwiń więcej danych
577,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
577,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADH23090
Ilość zębów: 24
Ciężar [kg]: 7.2
Rozwiń więcej danych
711,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
711,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HONDA ACCORD VII jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HONDA ACCORD VII musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HONDA ACCORD VII sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HONDA ACCORD VII zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HONDA ACCORD VII ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.