17 produktów
Wybierz auto
1 531,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
1 531,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100294
Profil piasty: 23 x 30,5 - 10n
Średnica [mm]: 280
Rozwiń więcej danych
638,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
638,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,07
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
435,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339631317400
Średnica [mm]: 310
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 681,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
1 681,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
897,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
897,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
607,24
zł/szt.
Kraków: pt. 21.03
U ciebie: pt. 21.03
607,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
902,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
902,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563400700637
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 23x29-10n
Rozwiń więcej danych
882,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
882,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300178
Ilość zębów: 10
Ciężar [kg]: 10.658
Rozwiń więcej danych
718,93
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
718,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600027400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 735,82
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
2 735,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600036900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
2 596,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
2 596,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
470,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
470,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300177
Dla numeru oe: 5 0005 4879 s1
Ilość zębów: 10
Rozwiń więcej danych
956,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
956,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100295
Profil piasty: 23 x 30,5 - 10n
Średnica [mm]: 280
Rozwiń więcej danych
567,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
567,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3400700682
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 23x29-10n
Rozwiń więcej danych
1 434,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
1 434,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADL143069
Ilość zębów: 10
Ciężar [kg]: 8.5
Rozwiń więcej danych
650,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
650,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300057
Ilość zębów: 10
Ciężar [kg]: 11.372
Rozwiń więcej danych
791,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.03
791,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu IVECO DAILY V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie IVECO DAILY V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu IVECO DAILY V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu IVECO DAILY V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. IVECO DAILY V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.