24 produktów
Wybierz auto
262,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
262,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950869
Średnica [mm]: 200
420,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
420,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951491
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
411,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
411,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN2000567
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
261,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADG030200
Ciężar [kg]: 5.21
Zdjęcie producenta: 1
227,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
227,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100972
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 18,4 x 20,6 - 24n
Rozwiń więcej danych
241,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
241,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO10S0558OYO
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
330,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
330,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK618314900
Średnica [mm]: 180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
497,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
497,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
212,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
212,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
338,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
338,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1547
Profil piasty: 20 x 24
Średnica 1 [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
289,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
289,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0343OYO
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 200
328,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
199,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
286,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962964
Profil piasty: 20 x 24
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
376,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
376,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2339
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 20.1 x 18.3
Rozwiń więcej danych
311,72
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
311,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1269
Profil piasty: 18,258 x 19,965
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
236,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
236,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
195,13
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
195,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339619312000
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
456,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKK029
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
432,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
432,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu KIA PICANTO II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie KIA PICANTO II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu KIA PICANTO II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu KIA PICANTO II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. KIA PICANTO II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.