8 produktów
Wybierz auto
Producenci
0493ADM53041
Ilość zębów: 22
Ciężar [kg]: 6.35
Rozwiń więcej danych
432,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
432,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100948
Profil piasty: 20x22,5-20n
Średnica [mm]: 200
219,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
219,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046992K0007
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
282,22
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
282,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350821295
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,2 x 20,1
Rozwiń więcej danych
297,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
297,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
265,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
265,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
249,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0438KC078
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
211,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339620300160
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
315,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
315,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 323 S V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 323 S V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 323 S V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 323 S V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 323 S V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.