12 produktów
Wybierz auto
04698503397
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
82,63
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
82,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460094
Średnica [mm]: 19.05
60,72
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
60,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80189
Średnica [mm]: 19, 19.1
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
35,00
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
35,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53617
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
88,68
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
88,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADM53613
Ciężar [kg]: 0.49
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
63,99
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
63,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
41,02
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
41,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71786
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
66,01
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
66,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71801
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
123,58
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
123,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPCY397
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
92,34
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
92,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85397
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
96,60
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
96,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJD171
Średnica [mm]: 19
51,40
zł/szt.
Kraków: pon. 12.05
U ciebie: pon. 12.05
51,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJA117
Średnica [mm]: 19.05
177,11
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
177,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 S V. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 S V oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 S V zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 323 S V, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.