28 produktów
Wybierz auto
363,88
zł/szt.
Kraków: pon. 28.07
U ciebie: pon. 28.07
363,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 369,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
1 369,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622304600
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
351,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
351,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSBM003
Ilość zębów: 14
Profil piasty: 25 x 22
Rozwiń więcej danych
870,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
870,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
256,73
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
256,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
341,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
341,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
364,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
364,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
259,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
259,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620323900
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
401,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
401,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600006900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 576,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
1 576,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
554,77
zł/szt.
Kraków: pon. 28.07
U ciebie: pon. 28.07
554,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92000100
Ilość zębów: 17
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
453,51
zł/szt.
Kraków: pon. 28.07
U ciebie: pon. 28.07
453,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG6030400310
Ilość zębów: 17
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
568,07
zł/szt.
Kraków: pon. 28.07
U ciebie: pon. 28.07
568,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 080,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
1 080,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1089
Profil piasty: 18,2 x 20,97
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
294,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
294,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
283,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
283,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
307,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
307,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG6030400110
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
352,86
zł/szt.
Kraków: pon. 28.07
U ciebie: pon. 28.07
352,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951573
Ilość zębów: 14
Średnica [mm]: 215
419,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 25.07
419,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR357675
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 20,12 x 16,93
Rozwiń więcej danych
355,90
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
355,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MINI ONE/COOPER I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MINI ONE/COOPER I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MINI ONE/COOPER I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MINI ONE/COOPER I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MINI ONE/COOPER I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.