26 produktów
Wybierz auto
363,88
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
363,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600006900
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 561,45
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
1 561,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622304600
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
364,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
364,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 369,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
1 369,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSBM003
Ilość zębów: 14
Profil piasty: 25 x 22
Rozwiń więcej danych
866,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
866,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
341,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
341,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR357675
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 20,12 x 16,93
Rozwiń więcej danych
355,57
zł/szt.
Kraków: pt. 29.08
U ciebie: pt. 29.08
355,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100818
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Ilość zębów: 17
Rozwiń więcej danych
262,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
262,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1089
Profil piasty: 18,2 x 20,97
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
294,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
294,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92000100
Ilość zębów: 17
Średnica zewnętrzna [mm]: 200
453,51
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
453,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
554,77
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
554,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG6030400110
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
352,12
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
352,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
275,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
275,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 046,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
1 046,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
252,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339620323900
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
379,84
zł/szt.
Kraków: śr. 27.08
U ciebie: śr. 27.08
379,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
298,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
298,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951573
Ilość zębów: 14
Średnica [mm]: 215
419,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
419,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826583
Ilość zębów: 17
Profil piasty: 20,12 x 16,93
Rozwiń więcej danych
395,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
395,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951547
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 18,3x20,7-18n
Rozwiń więcej danych
400,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 26.08
400,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MINI ONE/COOPER I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MINI ONE/COOPER I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MINI ONE/COOPER I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MINI ONE/COOPER I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MINI ONE/COOPER I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.