6 produktów
Wybierz auto
Producenci
SAC3000951673
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 23,1x28,7-10n
Rozwiń więcej danych
651,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
651,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
512,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
512,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
468,89
zł/szt.
Kraków: czw. 23.10
U ciebie: czw. 23.10
468,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
738,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
738,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
756,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
756,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130154
Ciężar [kg]: 8.65
Zdjęcie producenta: 1
874,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 22.10
874,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN CABSTAR E jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN CABSTAR E musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN CABSTAR E sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN CABSTAR E zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN CABSTAR E ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.