6 produktów
Wybierz auto
0493ADN130154
Ciężar [kg]: 8.65
Zdjęcie producenta: 1
906,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
906,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
806,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
806,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
477,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
477,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951673
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 23,1x28,7-10n
Rozwiń więcej danych
653,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
653,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011035
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
422,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
422,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
702,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
702,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN CABSTAR E jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN CABSTAR E musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN CABSTAR E sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN CABSTAR E zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN CABSTAR E ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.