76 produktów
Wybierz auto
0339624347634
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
692,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
692,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350834097
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,2 x 21,4
Rozwiń więcej danych
696,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
696,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826374
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,164
Rozwiń więcej danych
537,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
537,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624309209
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
607,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
607,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADR163021
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 5.106
Rozwiń więcej danych
357,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
357,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0563JT16291069
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 242
Rozwiń więcej danych
511,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
511,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC170
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
251,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
251,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120574
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
394,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
394,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
872,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
872,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100573
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
334,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
334,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120575
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
444,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
444,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120577
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
456,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120580
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
461,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
461,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011021
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
410,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
410,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
405,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
405,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
398,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
398,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
431,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
264,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
264,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562290601096
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
2 781,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 781,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
526,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
526,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMASTAR jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMASTAR musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMASTAR sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMASTAR zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMASTAR ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.