-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
26 produktów
Wybierz auto
0339620306200
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
329,86
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
329,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130127
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.88
Rozwiń więcej danych
267,47
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
267,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
334,11
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
334,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN130123
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.72
Rozwiń więcej danych
278,50
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
278,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622303900
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
554,86
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
554,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
323,87
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
323,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
217,48
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
217,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563000951176
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
453,31
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
453,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951180
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
656,95
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
656,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
HERJ2001158
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
334,89
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
334,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801515
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,54 x 18
Rozwiń więcej danych
312,35
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
312,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKM124
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
519,11
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
519,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
319,93
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
319,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
351,66
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
351,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK6049
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20.7 x 19.1
Rozwiń więcej danych
358,57
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
358,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100860
Profil piasty: 18x20,5-18n
Średnica [mm]: 200
242,01
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
242,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100981
Profil piasty: 18,3 x 20,7 - 18n
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
236,00
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
236,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
330,66
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
330,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
295,56
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
295,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801514
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,6 x 18
Rozwiń więcej danych
391,70
zł/szt.
Kraków: wt. 20.05
U ciebie: wt. 20.05
391,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMERA II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMERA II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMERA II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.