26 produktów
Wybierz auto
0339620306200
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
326,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
326,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130127
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.88
Rozwiń więcej danych
251,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
251,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
345,39
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
345,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN13068
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 5.33
Rozwiń więcej danych
362,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
362,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
303,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
303,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100873
Profil piasty: 18x20,6 - 18n
Średnica [mm]: 215
339,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
339,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951180
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
657,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
657,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951176
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
476,02
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
476,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000825901
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
408,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
408,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
302,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
302,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
266,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
266,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100981
Profil piasty: 18,3 x 20,7 - 18n
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
236,00
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
236,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADN130123
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.72
Rozwiń więcej danych
261,97
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
261,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK6049
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20.7 x 19.1
Rozwiń więcej danych
358,91
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
358,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100860
Profil piasty: 18x20,5-18n
Średnica [mm]: 200
242,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
242,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339622160000
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
384,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
384,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350801514
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,6 x 18
Rozwiń więcej danych
379,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
379,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADN130113
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 6.3
Rozwiń więcej danych
560,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
560,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
295,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
295,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADN130129
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 5.3
Rozwiń więcej danych
385,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
385,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMERA II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMERA II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMERA II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.