Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
26 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
322,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
322,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.88
Rozwiń więcej danych
262,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
262,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
519,11
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
519,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
305,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
305,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,6 x 18
Rozwiń więcej danych
384,09
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
384,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 6.3
Rozwiń więcej danych
576,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
576,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 5.33
Rozwiń więcej danych
373,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
373,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,54 x 18
Rozwiń więcej danych
304,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
304,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
295,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
295,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
334,89
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
334,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
263,59
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
263,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
217,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
217,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
323,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
323,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20.7 x 19.1
Rozwiń więcej danych
358,57
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
358,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 202
Rozwiń więcej danych
330,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
330,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
319,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
319,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
334,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
334,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18x20,5-18n
Średnica [mm]: 200
201,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
201,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 18,3 x 20,7 - 18n
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
203,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
203,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
391,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
391,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie NISSAN PRIMERA II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu NISSAN PRIMERA II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu NISSAN PRIMERA II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. NISSAN PRIMERA II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.