84 produktów
Wybierz auto
SAC2290601189
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 211,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
2 211,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950005
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
434,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
434,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 676,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
1 676,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341700
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
762,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
762,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828583
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
886,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
886,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL835268
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 117,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
1 117,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC2290601186
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 539,41
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
1 539,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600014300
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 607,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
1 607,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600032700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 545,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
1 545,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000990549
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
689,27
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
689,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 672,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
1 672,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 669,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
1 669,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,43
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
431,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962759
Profil piasty: 21,5 x 26
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
926,79
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
926,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962792
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
683,00
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
683,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962755
Profil piasty: 21 x 18
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
683,00
zł/szt.
Kraków: czw. 02.10
U ciebie: czw. 02.10
683,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISCKEPE98R
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
703,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
703,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
527,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
527,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
461,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
461,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMSF10641057
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 18.2x21.0
Rozwiń więcej danych
1 130,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
1 130,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 5008 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 5008 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 5008 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.