74 produktów
Wybierz auto
LUK600032700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 570,64
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
1 570,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624341700
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
787,67
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
787,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 620,07
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
1 620,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL835268
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 084,86
zł/szt.
Kraków: czw. 13.02
U ciebie: czw. 13.02
1 084,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153060
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.528
Rozwiń więcej danych
490,12
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
490,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828583
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
860,49
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
860,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950005
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
436,60
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
436,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 655,53
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
1 655,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114161
Profil piasty: 18,3 x 20,8 - 18n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
716,38
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
716,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S9053OYO
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 235
429,02
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
429,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100163
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
385,51
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
385,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL2DS1184
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
304,68
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
304,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962755
Profil piasty: 21 x 18
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
683,00
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
683,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962759
Profil piasty: 21,5 x 26
Średnica [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
926,79
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
926,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100821
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,9 x 18,2
Rozwiń więcej danych
272,32
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
272,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 728,42
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
1 728,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350832020
Ciężar [kg]: 6.1
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 248,92
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
1 248,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600029700
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 783,58
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
1 783,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT120821
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,9 x 18,2
Rozwiń więcej danych
430,33
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
430,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000970131
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 235
540,40
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
540,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 5008 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 5008 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 5008 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.