81 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 211,77
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
2 211,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
434,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
434,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
887,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
887,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 531,00
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 531,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 18.67
Rozwiń więcej danych
1 672,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 672,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.6
Rozwiń więcej danych
1 676,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 676,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
767,95
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
767,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 19.6
Rozwiń więcej danych
1 669,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 669,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 591,24
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 591,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 117,95
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 117,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.528
Rozwiń więcej danych
450,76
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
450,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
689,27
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
689,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 602,93
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 602,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 168
Rozwiń więcej danych
481,40
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
481,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,3 x 20,8 - 18n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
716,38
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
716,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 250
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
1 018,86
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 018,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,9 x 18,2
Rozwiń więcej danych
272,31
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
272,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,3 x 20,8 - 18n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
721,47
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
721,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
385,51
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
385,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
304,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
304,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 5008 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 5008 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 5008 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.