Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
80 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 211,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 211,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
434,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
434,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
689,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
689,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,1 x 21,3
Rozwiń więcej danych
1 097,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 097,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.6
Rozwiń więcej danych
1 676,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 676,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 539,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 539,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 4.528
Rozwiń więcej danych
513,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
513,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, ze śrubami, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
1 506,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 506,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
1 579,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 579,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 25 x 21,5
Rozwiń więcej danych
863,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
863,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 19.6
Rozwiń więcej danych
1 655,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 655,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 18.67
Rozwiń więcej danych
1 639,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 639,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
793,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
793,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
385,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,7 x 18,2
Rozwiń więcej danych
1 571,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 571,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
527,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
527,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 18.2x21.0
Rozwiń więcej danych
550,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
550,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21 x 18
Parametr: M 228
Rozwiń więcej danych
431,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
431,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
683,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
683,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21 x 18
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
683,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
683,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 5008 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 5008 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 5008 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 5008 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.