14 produktów
Wybierz auto
99,69
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
99,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
119,70
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
119,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
122,67
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
122,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.165
112,38
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
112,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
103,37
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
103,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,70
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
102,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.218
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
106,16
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
106,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
103,12
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
103,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19.maj
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
82,34
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
82,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.218
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
104,71
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
104,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
100,04
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
100,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
96,63
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
96,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
104,08
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
104,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
89,67
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
89,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 5008 I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 5008 I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 5008 I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu PEUGEOT 5008 I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.