63 produktów
Wybierz auto
Materiał: Tworzywo sztuczne
145,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
145,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
109,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
109,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
119,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
119,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
105,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
105,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
160,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
160,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
124,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
124,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
134,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
134,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
120,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
120,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
112,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
112,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
161,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
161,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
142,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
142,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
124,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
124,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
140,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
140,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
112,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
112,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
112,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
112,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
96,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
96,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
87,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
87,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
243,14
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
243,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
195,74
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
195,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
208,04
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
208,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że PEUGEOT 5008 I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 5008 I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie PEUGEOT 5008 I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie PEUGEOT 5008 I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.