106 produktów
Wybierz auto
0350834276
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,8 x 21,3
Rozwiń więcej danych
546,22
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
546,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 248,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
2 248,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350834285
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 21,9 x 20
Rozwiń więcej danych
521,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
521,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 782,34
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 782,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 534,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 534,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 201,31
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
2 201,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 578,85
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
1 578,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624321133
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
647,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
647,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
901,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
901,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120736
Profil piasty: 20x21,9 - 26n
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
339,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
339,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516120737
Profil piasty: 20x21,9 - 26n
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
339,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
339,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT114980
Typ skrzyni biegów: Nd0
Profil piasty: 21,3 x 24,8 - 21n
Rozwiń więcej danych
818,64
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
818,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112773
Profil piasty: 21,2 x 24,5 - 21n
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
372,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
372,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100735
Profil piasty: 20x21,9 - 26n
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
238,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
238,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100741
Profil piasty: 20,1 x 21,6 - 26n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
255,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
255,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962105
Profil piasty: 21,9 x 26
Parametr: 215 cpoe
Rozwiń więcej danych
388,27
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
388,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
545,16
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
545,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624320009
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
542,23
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
542,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350834287
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 21,9 x 20
Rozwiń więcej danych
554,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
554,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 243,86
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
2 243,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT GRAND SCENIC I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT GRAND SCENIC I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT GRAND SCENIC I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT GRAND SCENIC I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT GRAND SCENIC I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.