23 produktów
Wybierz auto
LUK600035000
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
2 342,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 342,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP300022
Ilość zębów: 10
Ciężar [kg]: 9.434
Rozwiń więcej danych
684,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
684,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339626304933
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
861,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
861,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1842
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 23.1x29.2
Rozwiń więcej danych
696,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
696,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMSF1078
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21.3x24.3
Rozwiń więcej danych
1 061,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 061,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2572
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.3 x 21
Rozwiń więcej danych
617,97
zł/szt.
Kraków: pon. 14.07
U ciebie: pon. 14.07
617,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100858
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
433,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
433,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962641
Profil piasty: 24,6 x 22
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
642,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
642,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828480
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,3 x 21,3
Rozwiń więcej danych
609,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
609,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL837568
Ciężar [kg]: 20.3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
2 558,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 558,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADR163073
Dla numeru oe: 30 20 571 16r
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
631,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
631,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 166,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 166,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 939,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 939,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950707
Ilość zębów: 22
Profil piasty: 21,27x24,55-22n
Rozwiń więcej danych
795,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
795,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950983
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 260
784,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
784,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951656
Ilość zębów: 10
Średnica [mm]: 260
791,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
791,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950644
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,1x24,6-21n
Rozwiń więcej danych
643,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
643,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600033200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
2 515,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 515,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339626304909
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
630,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
630,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK626315109
Średnica [mm]: 258
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
651,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 10.07
651,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT MASTER III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT MASTER III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT MASTER III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT MASTER III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT MASTER III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.