Powiadom mnie o dostępności

Siłowniki sprzęgła do RENAULT MASTER III

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
128,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Ciężar [kg]: 0.1, Materiał: tworzywo sztuczne, Rozmiar gwintu 1: Plug-...
114,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Siłownik sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER III – funkcja podzespołu

Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.

RENAULT MASTER III – objawy awarii siłownika sprzęgła

Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.

Naprawa awarii siłownika sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER III

Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu RENAULT MASTER III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.