5 produktów
Wybierz auto
Producenci
Masa [g]: 340
95,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
95,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,32
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
113,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
107,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
107,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
106,31
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
106,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.34
228,92
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
228,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu RENAULT MASTER III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.