23 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
Rozwiń więcej danych
2 277,73
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
2 277,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
854,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
854,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 10
Ciężar [kg]: 9.434
Rozwiń więcej danych
676,91
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
676,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21.3x24.3
Rozwiń więcej danych
1 340,34
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 340,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21.3x24.3
Rozwiń więcej danych
1 017,83
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 017,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 10
Profil piasty: 23.1x29.2
Rozwiń więcej danych
667,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
667,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,3 x 21,3
Rozwiń więcej danych
632,55
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
632,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24,6 x 22
Średnica [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
635,87
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
635,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
554,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
554,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 260
Rozwiń więcej danych
429,52
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
429,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 30001-00q3k s1
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
715,22
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
715,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.3 x 21
Rozwiń więcej danych
612,61
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
612,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 10
Średnica [mm]: 260
742,72
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
742,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 260
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
648,15
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
648,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 258
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
620,86
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
620,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24 x 21
Rozwiń więcej danych
1 820,35
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 820,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym, z zestawem śrubowym, z łożyskiem oporowym
Liczba otworów do mocowania: 8
2 441,77
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
2 441,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 30 20 571 16r
Ilość zębów: 21
Rozwiń więcej danych
626,67
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
626,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 20.43
Rozwiń więcej danych
2 185,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
2 185,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,1x24,6-21n
Rozwiń więcej danych
674,42
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
674,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT MASTER III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT MASTER III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT MASTER III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT MASTER III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT MASTER III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.