22 produktów
Wybierz auto
0339623304960
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
636,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
636,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEFJK2037
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
874,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
874,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP8538
Profil piasty: 25,2 x 24
Średnica 1 [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
439,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
439,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEFJK2033
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 685,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 685,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
436,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
436,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP8529
Profil piasty: 25 x 24
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
400,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
400,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100976
Profil piasty: 22,7 x 25,3 - 24n
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
285,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
285,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
509,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
509,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEFJK2034
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
1 414,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 414,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
537,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
537,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP8513
Profil piasty: 25,2 x 24
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
532,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
532,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
886,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
886,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
326,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
326,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
393,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
393,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
441,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
441,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEFJK2036
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
756,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
756,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
0508FJK2018
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
480,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
480,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 638,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 638,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
505,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
505,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000684001
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
500,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 13.06
500,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUBARU IMPREZA II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUBARU IMPREZA II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUBARU IMPREZA II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUBARU IMPREZA II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUBARU IMPREZA II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.