Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
22 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
246,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
246,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 22,4 x 20
Parametr: D 190
Rozwiń więcej danych
411,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
411,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
289,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
289,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23,07 x 20,11
Rozwiń więcej danych
423,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
423,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
273,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
273,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
262,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
391,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
391,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
689,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
689,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
290,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
380,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
380,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
380,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
380,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.13
Rozwiń więcej danych
291,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
291,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
352,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
352,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,1 x 21,6 - 26n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
255,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
255,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,4 x 20
Średnica 1 [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
271,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
271,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,3 x 19,9
Rozwiń więcej danych
369,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
369,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
516,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
516,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
239,91
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
239,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
306,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 193
Rozwiń więcej danych
397,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
397,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUZUKI JIMNY III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUZUKI JIMNY III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUZUKI JIMNY III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUZUKI JIMNY III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUZUKI JIMNY III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.