20 produktów
Wybierz auto
Producenci
411,81
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
411,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1076
Profil piasty: 20,11 x 23,07
Średnica zewnętrzna [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
275,71
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
275,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
352,63
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
352,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP9059
Profil piasty: 21,7 x 26
Średnica 1 [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
297,32
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
297,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100741
Profil piasty: 20,1 x 21,6 - 26n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
255,78
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
255,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699208831
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
290,27
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
290,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP9009
Profil piasty: 22,4 x 20
Średnica 1 [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
285,73
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
285,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
536,99
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
536,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC234
Średnica [mm]: 220
228,07
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
228,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350826300
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 23,07 x 20,11
Rozwiń więcej danych
430,57
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
430,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954056
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
337,50
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
337,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK622348200
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem oporowym
699,89
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
699,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
238,29
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
238,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL832599
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,3 x 19,9
Rozwiń więcej danych
349,25
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
349,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
314,64
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
314,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADK83024
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 4.13
Rozwiń więcej danych
283,46
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
283,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622309609
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
377,31
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
377,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339619302860
Średnica [mm]: 190
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
384,52
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
384,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
292,09
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
292,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
430,14
zł/szt.
Kraków: pon. 24.11
U ciebie: pon. 24.11
430,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SUZUKI JIMNY III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SUZUKI JIMNY III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SUZUKI JIMNY III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SUZUKI JIMNY III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SUZUKI JIMNY III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.