Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do BMW 6 G32

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

52,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint zewn. [mm]: 12, Ilość połączeń: 2, Skok gwintu [mm]: 1.5
61,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z...
44,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M12x1.5
52,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
50,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – BMW 6 G32

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie BMW 6 G32 kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie BMW 6 G32 – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie BMW 6 G32 nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

BMW 6 G32 – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie BMW 6 G32 są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.