Powiadom mnie o dostępności

Czujniki poziomu płynu chłodzącego do FORD KA I

26 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 61, Wymiar gwintu: M12 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Długoś�...
15,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, wcisnięty, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Artykuł uzupeł...
41,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: NPT3/8-18, Rozmiar klucza: 19MM, Ilość podłączonych styków: 2
46,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełnia...
30,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Kolor: szary, Rozmiar klucza: 19, Ilość: 1, Ilość połączeń: 2
28,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 1/8-27NPT, Rozmiar klucza: 13
11,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 3/8 - 18NPT, Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, Artykuł uzupełniający / inf...
58,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.03, Kolor: szary, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Zdjęcie producenta: ...
38,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: biały, Ilość połączeń: 2, Rozmiar gwintu 1: 3/8 x 18 NPTF
42,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.025, Kolor: szary, Ilość połączeń: 2, Kolor: szary, Zdjęcie producenta: 1
31,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rozmiar klucza: 13, Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 1, Napięcie robocze [V]: 12
28,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
41,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 51, Wymiar gwintu: M14 x 1,5, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2
20,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 1/8x27 NPTF, Kolor: zielony
22,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj czujnika: czujnik NTC, Ilość biegunów: 2, Kolor obudowy: szary
39,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 3/8x18 NPTF
24,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 12.5 mm
24,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 3/8x18 NPTF, Rozmiar klucza: 19, Ilość połączeń: 2, Kolor obudowy: szary
15,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 12.5 mm, Ilość połączeń: 2, Kolor obudowy: szary
15,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Czujnik poziomu płynu chłodzącego – FORD KA I

Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FORD KA I kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.

Awaria czujnika poziomu płynu chłodniczego w samochodzie FORD KA I – objawy

Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FORD KA I nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.

FORD KA I – przyczyny awarii czujnika poziomu płynu chłodzącego

Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FORD KA I są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.