26 produktów
Wybierz auto
0396TS1024012B1
Wymiar gwintu: Npt3/8-18
Rozmiar klucza: 19mm
Rozwiń więcej danych
46,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Biały
Ilość połączeń: 2
Rozwiń więcej danych
42,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
42,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8x27 nptf
29,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Gwint zewn. [mm]: 1/8" - 27 nptf
Rozwiń więcej danych
20,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
20,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Wymiar gwintu: M12 x 1,75
Rozwiń więcej danych
44,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
44,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 2
21,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
21,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
29,08
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
29,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8-27npt
Rozmiar klucza: 13
12,00
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
12,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,75
Rozwiń więcej danych
29,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
29,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8x27 nptf
Kolor: Zielony, fioletowy
Rozwiń więcej danych
22,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
22,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
39,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
39,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PT009309411
Strona zabudowy: Głowica cylindra, wewnątrz, w srodku
Wymiar gwintu: M12x1,75
Rozwiń więcej danych
62,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
38,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12 x 1,75
Rozmiar klucza: 19
Rozwiń więcej danych
18,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.04
Gwint zewn. [mm]: 1/8" - 27 nptf
Rozwiń więcej danych
19,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,75
Rozwiń więcej danych
30,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Kolor: Szary
Rozwiń więcej danych
36,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
36,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M12*1.5
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
27,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: Npt3/8
Kolor: Niebieski
Rozwiń więcej danych
33,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8x27 nptf
Kolor: Zielony
19,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
19,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Właściwy poziom płynu chłodniczego w samochodzie FORD PUMA kontrolowany jest przez czujnik, którego elektrody znajdują się w zbiorniczku wyrównawczym płynu. Jeżeli w układzie chłodzenia nastąpi znaczący ubytek płynu chłodzącego , np. za sprawą wycieku, czujnik przekazuje odpowiednią informację do jednostki sterującej pojazdu. Efektem będzie zapalenie się kontrolki ostrzegawczej na desce rozdzielczej pojazdu.
Zapalenie się kontrolki ostrzegającej o zbyt niskim poziomie płynu chłodzącego w samochodzie FORD PUMA nie wolno lekceważyć. Dalsza jazda może skutkować przegrzaniem się silnika pojazdu i poważną usterką. Jeżeli jednak w zbiorniczku wyrównawczym znajduje się odpowiednia ilość płynu, a także nic nie wskazuje na to, by jego temperatura przekraczała normy (brak intensywnego parowania, poprawne wskazanie zegara podającego temperaturę silnika), awarii mógł ulec czujnik poziomu płynu chłodniczego.
Bardzo często przyczyną usterek czujnika poziomu płynu chłodzącego w samochodzie FORD PUMA są zabrudzenia krążące w układzie chłodzenia. Ich powodem jest brak regularnej wymiany płynu chłodzącego . W takich sytuacjach na elektrodach pomiarowych czujnika często osadza się kamień, co skutkuje błędnymi odczytami.